سلام آقا. یه محرم دیگه داره میادو هنوز منو نطلبیدی که بیام حرمت.بیام پابوست . دوستان لطفا برام دعا کنید امسال عاشورا و تاسوعا یا اربعین حرم آقام حسین باشم. التماس دعا.......